adam marsya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
nama yang telah digabungkan dari rangkaian nama suami...aku..dan anak-anak...

Khamis, 12 Julai 2012

tarikh yang ditunggu....

dah lama x update kat blog nie....aritu janji nak pudate selalu...hehehehehehe (jgn mare yeee)...al-maklum la...sibuuukkk memanjang....hurrmmm...dah lama tggu tarikh nie sebenarnye....takut...ngeri...gerun..berdebar...sakit perut...sakit urat kentut...sakit semua la..bila tggu tarikh nie...hahahahhaha...3hb julai 2012....aku kena masuk wad hospital raja permaisuri bainun ipoh....sbb 4hb julai 2012...aku kena operation buku lali...(waaahhhhhh...abis parut kaki aku..)....huhuhuhuhu...pg tuh kul 8 lebih...doktor dah kol aku...dia pesan ngan aku..jgn lupa arini..kena masuk wad...huhuhuhuuhu..(baik doktor)...hehehehehe...saya x lupa...jgn risau...:) pg tuh...lepas sarapan..terus ke kaunter pendaftaran masuk wad.....aku dapat wad 4b...kelas 2...dah masuk wad...aku disambut sorang nurse nie...comel...hehehehehe...pastu dia bg aku katil 34...dan baju...."salin baju ye dik"...adik..??...wahhhh...mudanyer aku....hahahahhahaha...dah settle semua...aku pun...baring kat katil tuh...rasa cam pelik lak....hehehehehehe...bkn aku sorang jerk pelik..semua org kat situ pun pelik...diorang tgk aku sihat...tp..baring kat katil tuh....hehehehehehe...(biar diorang pelik)...dr pg bawa ke senja...aku x duduk sgt kat katil tuh...(ye lah...org sihat..)...hehehehehe...kul 8 mlm...nurse dtg bw jarum nak masuk air....nurse tuh kata..."ni ubat nak suoh duduk diam"....hahahhahaha...aku ckp kat nurse tuh.."nurse leh tak tggu lepas isyak"...nurse jawab.."ok"....lepas isyak jerk....memang aku kena duduk diam....(br nampak cam org sakit)...hehehehhe...malam tuh aku kena puasa...dr kul 12 mlm spai laaaaa masuk bilik operation esok ari...aku operation esok x tahu pukul berapa..yg tahu...aku kes no.2....doktor kata mungkin dlm kul 10.00 atau 10.30 pg esok....waaahhhh....takutnyerrrr.....
-bersambung-

Tiada ulasan: