adam marsya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
nama yang telah digabungkan dari rangkaian nama suami...aku..dan anak-anak...

Selasa, 17 Julai 2012

dah boleh balik...yahuuuuuuu.....

arini jumaat....aku memang stress sgt2 sbb x boleh buang air kecik ngan besar...mlm td memang x boleh tido....stress giler....dr mlm td duk asyik letak minyak panas dan urut2 perut bg boleh buang ....pg tuh...aku mkn byk sket....dan..memang berbaloi usaha aku....tepat kul 9.30 pg(sempat tgk jam lg tuh...hehehehehe..)....aku dah rasa nak membuang...dan juga rasa nak membuang secara normal...yesssss...aku pggil nurse...nak gie toilet..(aku x nak membuang dlm pampers...geliiii...)...hahahahha...nurse bw aku gie toilet.....adehhhh..legaaaaaaaa....
bkn lega sbb dah pergi membuang...tp...lega aku dapat membuang secara normal kembali....yahuuuuuu...leh balik umah arinie....lalalalallalalala....kul 10 lebih pg tuh doktor dtg...bw aku gie wat simen kaki yg baru...buat simen baru spai ke peha...mak aiii....x per...aku ikut jerk...sbb nak cepat baik kan...rupa2 rupanyer...mula2 kita pakai simen nie...memang panas....woooo..panas...wooo...rasa cam nak melecet jerk kulit aku nie...hehehehehe...siap aku tanya doktor...x per ker panas cam nie...x de kesan ker kat kulit saya....hahahahhaaha....jakun sungguh aku nie..(memang la..nie la 1st time kaki kena simen..)...masa operation aritu...kakik masih kebas...so..x rasa panas tuh...tp..rasa panas tuh x lama...dlm masa 10 minit kot...tp...menahan gak la walaupun 10 minit...hehehehhehe....
lepas gie wat simen baru tuh...doktor kata aku leh kuar dah...tp...kena tggu surat2 semua settle dulu....yahuuuuuu...lg sekali....memang x sabar nak balik...duduk dlm wad nie...walaupun duk 4 ari...tp...rasa cam 4 tahun jerk....hahahahahahaha....aku terus kol suami aku...ambik aku....lepas solat jumaat..suami aku dtg...settle semua....ambik ubat dan semuanya...aku pun balik....makaseh nurse semuaaa....makaseh...:)
esok aku kena gie kelinik yg berdekatan...pergi cuci luka...masa tuh....dlm kepala otak nie....lg sekali rasa gerun....takut...dgar cuci tuh yg membuatkan aku gerun...hehehehhe...sebenarnyer x der apa2 pun...x sakit pun...tp...lepas cuci...sakit sket...sbb kesan dr ubat yg diorang letak kat luka tuh...pedih jerk rasa...memang x boleh tido...huhuhuhuhuhu....selang sehari aku kena gie kelinik...cuci luka...spai la buka jahit nanti....adehhhh....buka jahit...camne la rasanyer pulak....rasa gerun lagiiiii.....moga ALLAH s.w.t permudahkan segala urusan buat aku...insyaALLAH...AMIN....
-bersambung-

Tiada ulasan: