adam marsya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
nama yang telah digabungkan dari rangkaian nama suami...aku..dan anak-anak...

Rabu, 23 Februari 2011

watson

hhmm....smalam byk perkara mcm² ada kat aku nie..ada...sedey(sedey sgt laaa..hehhehehe)..kelakar...dan nak marah ada gak...tp..aku citer dulu pasal...aku pun x tahu nak kategorikan citer nie dlm kategori mana...hehehhehe...smlam..cam biasa aku n family pegi soping barang dapur..kami tiap² bulan memang camni..akan soping 1 atau 2 ari sblum gaji..sbbnyer..x nak terbabit dengan kesesakkan manusia..troley barang..kereta...dan sebagainyer...hehehhehe...korek la mana² saki baki duit bulan lepas yg ada tuk soping...selamat sket jugak klu soping time² camni..sbb aku pon x der la rambang mata sgt nak ambik semua barang...hahahahaha..sbb..bajet x banyakkan..sbb guna balance² yg ada jer...hehhehehe...mula² soping kat tesco..agak² pueh ati dah soping kat situ...beralih arah lak kat JJ...sampai jerk kat JJ..aku pegi Watson.suami ngan anak²..diorang kat kedai cd...aku pun pilih lah barang yg nak beli yg x der kat tesco td...aku ambik sabun mandi anak aku baby jonson tuh..aku tgk ada twin pack nyer..rege diaRM20.90...pastu aku pusing² ambik itu ambik ini(dlm 4 barang jerk..hehhehe..)...cam byk jerk bunyinyer kan...hahahha..pastu pegi la kat konter...elok pulak suami aku dtg..elok sgt lah tuh...hehhehee...cashier tuh pun scan..teet...teet...teet..teeet...pastu aku tegur dia...
aku : dik...rege sabun tuh RM20.90 jerk...bkn RM22.90...
cashier : ye ker ka..jap ekk...
dia pun keluar dr konter tuh pegi kat tempat aku ambik barang td...pastu dia dtg balik...cupp...!!...masa dia pegi kat tempat barang tuh...suami aku kata kat aku x per lah rege tuh p0n...tp..aku kata..x la...kat situ tulis lain..hehehhehehe..aku kan lurus orgnyer...hahhhaa...ok..sambung balik...budak tuh pun dtg balik...
cashier : kak yg tuh rege lama kak..diorang x tanggal lg...
aku : ye ker..hhmmm x pe lah dik...
cashier : x per lah kak..saya bg rege RM20.90 nie...
aku : x per ker..(tp dlm ati..suke..hehehehehehe)
cashier : x per kak..salah kami...
aku : (sengeh cam kerang busuk...hehehehehhe...dlm ati...baiknyer budak nie ngan duty manager dia time tuh...)
pastu semua dah settle...elok kami nak kuar...kat main entrance tuh ada diorang display shampoo suami aku dengan rege RM8.80...td masa aku pegi kat rak shampoo td...shampoo tuh dah abis...pastu aku pun ambik..tgk sbb murahkan...selalunyer dlm RM12.00 gak kot...dan yg kaler hijau memang tggal 1 jerk pon..pastu suami aku pun pegi kat konter cashier nak bayar...aku tggu kat luar..duk kat kerusi..penat dah berjalan...hehhehehehe...hhmmm..lama gak ler suami aku nie gie bayar..tgk customer x ramai pun...pastu..tgk dia pun muncul...dia sengeh kat aku...
aku : nape..?...
suami : dpt diskaun lg...
aku : diskaun..?...hhmmmm
suami : sebenarnyer shampoo kaler hijau tuh bkn rege tuh...yg kaler lain tuh rege tuh lah....
aku : abis tuh nape diorang letak situ...
suami : tuh laa..diorang kata...yg kaler hijau tuh rege dia RM12.90..pastu diorang kata apa la nasib diorang arinie..malang tul..scan barang semua rege x sama...hehehehehehe
aku : ok la tuh..bkn salah kita pun..kita tgk mengikut senarai rege yg ada...hehehehehe...
suami : pastu siap dapat diskaun lg singgit lak tuh..
aku : nape lak..??...
suami : sbb member card....hehehhehehee...
aku : hahahhahaa..itu sudah bagus....:)
hehehehehe...last² shampoo tuh rege dia RM7.80...hahahahaha...jgn la pulok nanti botak kepala suami aku pakai shampoo tuh...dek sbb kan rege murah...tp..bkn salah kami pun...kami dah bg tahu kat konter...dan diorang sendiri bg diskaun kan...x kan kita kata x nak pulok....hehehhhehe....dan kejadian nie..bkn br sekali jadik kat aku...dah byk kali dah...hhmmm..sbb aku jenis..klu ambik barang mesti ingat rege dia...klu silap teet kat konter...memang aku tegur....aku jenis yg gila nombor...hahhahaa...(jgn salah tafsir yeee...bkn nombor ekor cam dlm citer ngangkung tuh tau..hehehehe...)..tp...kejadian mlm td aku rasa cam best sgt sbb..cashier tuh ngan duty manager dia memang baik n best...baik tul budak tuh...x mcm cashier² yg dulu² aku kena...hehehehhehe....bertambah lah rezeki budak² watson JJ tuh...AMIN...hehehehhehe..nanti aku citer lak  citer yg lain ekkk...☻

Tiada ulasan: