adam marsya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
nama yang telah digabungkan dari rangkaian nama suami...aku..dan anak-anak...

Jumaat, 18 Februari 2011

aku terkena..!!!!

aritu memang penat....aku naik turun main opis byk kali...aku rasa cam nak tercabut dah kaki aku nie...semua nie disbbkan mesin fax yg sepatutnyer dah kena campak ke laut dah....aku faks byk kali...org belah sana kata apa yg aku faks x elok...mesin faks opis aku elok jerk...yg kat sana tuh arr...yg patut kena campak ke laut dah...wat tukun..hehehhehe...naik turun² tangga..last²..ok....pastu oleh kerana dek kepenatan dan kelenguhan....aku pun pergi la ke kafeteria....nak beli air...haus nie..haus...:)..pastu aku tgk..ramainyerrr pegawai² lepak kat situ...aku ingat nak bungkus jerk...x jadik..aku pun join diorang..aku duduk jerk...aku tgk en.shakri minum teh ais..aku p0n...
aku..:...kak ja(nama akak yg buat air tuh)...tolong buat teh ais cam en.shakri nie....
en.shakri..:..ja...buat teh ais cam saya nie kat sikin...
aku..:..kak ja..buat kaw-kaw punya tau...dahaga nie...
en.shakri..:...buat kaw-kaw tau ja.....
pastu kami pun sambung sembang sementara air tuh nak sampai....sembang² punya sembang...kak ja pun dtg anto teh ais tuh...disebabkan dahaga sgt...terus aku sedut teh ais tuh...PERGHHHH...MENYENGITTT nyerrr.....semua tgk aku..pastu diorang gelak.....
aku..:...kak ja...air apa nie....
en.shakri..:..kata nak air teh ais mcm saya...tuh...teh ais mcm saya la tuh....
aku..:...nape rasa HALIA...
en.shakri..:...teh ais saya letak halia....
huhuhuhuhuhuhu....best sgt la tuh kenakan aku....huhuuhuhu...pastu aku pun minum jugak lah air tuh...walaupun sedutan pertama menyengittt...sedutan 2..3..4..5..dan seterusnya...aku rasa air teh ais tuh BEST....bertambah best lagi...air tuh en.shakri yg bayar...hehehehhee...disbbkan kejadian tuh..aritu 3..4..kali jugak lah aku jumpa mr.tan....segala besar dan kecil..abis aku buang...hahhahaha...lepas kejadian tuh...ari² aku...
aku..:...kak ja..TEH AIS HALIA satuuuuuu.....
hehehehehhehehe....mula² kak ja heran gak...pastu skrg...tidak lagiiiiiii...hhhehehehe....klau korang nak tahu hasilnyer..nanti korang cuba minum....hasilnyer memang BEST....hehhehehehehe....

4 ulasan:

joijoi80 berkata...

hahahhaa..buang hangin tu..bagus2

adam marsya berkata...

joy..:...best gak ayor nie..hehehehhe

SHANOR berkata...

teh halia memang laa best.. tapi teh ais halia tak pernah rasa lagi.. nak cuba gak laaa... nanti kin blanja ehhh... kekekeke

adam marsya berkata...

ala setakat belanja teh ais halia...no hal la kak sal...~ngee~...hehehhehe