adam marsya

Foto saya
Ipoh, Perak, Malaysia
nama yang telah digabungkan dari rangkaian nama suami...aku..dan anak-anak...

Isnin, 13 Jun 2011

....skirt..?...adehh...

hurm....susah nak ckp...pada aku...aku menyampah tgk...org lain...x tahu lak....aku memang menyampah tgk org laki pakai rantai..subang..gelang tgn...hurmm...gelang kaki...aku x penah tgk lagi la..hehehehhee...smlam...aku tgk seorang lelaki...dah tua...berjanggut...konon macho la...leh pakai skirt.....adehh...getik tul aku nengoknyer...ada yg member² opis aku kata...ada setengah negara memang ada diorang pakai camtu....HELLO...nie MALAYSIA...jgn ler semua benda nak ikut barat....adehh....dan pulok..lelaki tuh dah TUA....x malu ker...anak bini..cucu cicit tgk...atuk deme pakai skirt...budak² mana tahu..tuh pesen ker..x pesen...wat malu org kg...mak ayah jerk...adehh...!!!...getik...memang getik aku tgk...makin teruk artis² kita skang ber pesen...yg laki pakai skirt...yg pompan...dah macam nak pegi mandi kolam jerk...x cukup kain bajunyer...mintak simpang ler semua nie....jgn ler terjadi kat family aku....AMIN....dah la...aku memang GETIK nengok artis² skang...

Tiada ulasan: